26e AUGUSTI - Borta bra men hemma bäst!

I'm home! Det känns så himla skönt och jag har som svävat på moln ända sedan jag kom hem! Jag går runt med ett flin från öra till öra hela tiden och känner bara att allt är så himla bra just nu! Så himla lycklig med livet! :) 

Jag kom alltså hem i onsdags. Flyget gick jättebra, eller det va helt okej kanske jag ska säga, det är väl aldrig kul med en lång flygning.. Jag kunde sova litegrann men inte så mycket som jag hade hoppats. Jag klarade mig nog så bra som jag gjorde bara för att jag va så glad över att åka hem. :) 

Landade på Arlanda vid halv ett på onsdagen och att landa i Sverige och ha en som kommer och möter en med en stor kram, DET, ska jag säga...kändes så himla bra! 

Sedan efter det har det rullat på. Höll mig vaken till sent på kvällen och det gick ändå bra. Åkte på överraskningsmiddag på kvällen, fina vänner som jag inte träffat på evigheter! <3 

Kräftskiva på fredagkväll och sen mys på lördag, och sen en sväng på Ikea och sen på kvällen åkte vi och träffade faster som bjöd på middag :) supertrevligt och supergod mat! 

Det var först söndagkväll som det blev en ta-det-lugnt kväll. En stor godispåse, popcorn och en film i sängen. MYS! Sen på måndag morgon en lååång sovmorgon :) skönt! 

Mitt i allt det här har jag varit på intervju på en salong jag haft kontakt med ett tag, och bestämt att börja jobba hos dom. Det känns jättebra och så himla rätt! Sen igår var jag och tittade på en lägenhet som jag aldrig trodde jag ens hade en chans att få, men helt otroligt nog så fick jag den. :) 

Så livet är på topp just nu. Ett ständigt buzz av fjärilar i magen, ibland känns det som jag måste nypa mig i armen för att se om det är en dröm eller inte... :) 








Kommentarer
Postat av: Marita

Välkommen hem.Kram/Marita

2014-08-26 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: