MAY 15th - Jag hinner inte med!

På ett sätt så går tiden så himla sakta. Jag vill hem. Det är så många olika saker jag längtar sönder mig efter. Människor jag vill träffa. Eller träffa, rättare sagt KRAMA! Jag har inte träffat mamma och pappa på ett och ett halvt år!! Snart är det ett år sedan jag träffade viktoria sist. Elisabeth & Elvis är 1 ½ år också.... Jag blir så pirrig i magen när jag tänker på det, hur det ska kännas när jag träffar alla igen! PIRR!! :) Sånt där lyckopirr!! 
 
Men samtidigt så går tiden så himla fort! Veckorna springer förbi och vi gör nåt roligt hela tiden, och jag skrattar varje dag! Precis så som det ska vara... Fick för någon dag sen frågan om jag mår dåligt över nåt nångång, men jag kommer inte ens ihåg sist allt kändes åt helvete.... Vi har ju alla såna perioder, men nu är det länge sedan faktist... Sist var väl kanske när jag var tvungen byta familj.. Det var lite mycket på samma gång där. Men det gick ju bra i slutändan det också... 
 
Helgen som var så var vi ute downtown på fredag. Sen på lördag så kom Taylor och Claudia förbi, hans mamma bor granne med oss, så han spelade lite baseball med kiddosarna och jag beckan och Claudia satt och surrade. Sen kom Greg och Jen hem så då drog vi på caddies. Taylor är kanske den roligaste jag lärt känna här, det är han som bott i sverige för några år sedan, han jobbade med malou i morgonsoffan, och på berns.. Sen senare på kvällen så åkte jag och beckan och mötte upp några andra downtown. Vi spelade beerpong hela kvällen och vi vann, sen stöp vi isäng hos Chris.. 
 
Söndag blev det bara häng i solen med grabbarna. Det spelades baseball, football, alla slags games man kan spela. Det grillades mängder med mat och såklart kom dom med en låda med iskalla öl. Gott! Helt perfekt söndag! ALLA grabbar brände sig sönder och samman, dom såg ut som kräftor hela högen. Dom enda två som inte brände sig var jag och beckan. Otippat att svenskarna skulle klara sig bäst? :) 
 
Det har varit en lugn vecka, jag har tränat och solat och ätit bra mat. Rutiner rutiner rutiner, det är det allt handlar om. Det är inte ens jobbigt att gå en mil nu. Förut tyckte jag att 5km var nog mycket och räckte alldeles lagom. Jag tror jag till och med är i bättre shape nu än va jag var innan jag åkte till USA. Sjukt! 
 
Nu ska jag se senaste avsnittet av GOT, sen lär mina ögon falla igen... Tidiga kvällarn för damen numer.. jopp jopp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: