JUNE 22nd - Midsommar!

 
 
Veckorna bara rinner iväg! Ihelgen var det midsommar.. Alla där hemma firade på fredagkväll, men vi valde att fira på lördag då alla jobbade på fredag.. Dödens gott med svensk mat, och hyffsat bra väder iaf. Inget regn och inte för varmt... hade kanske kunnat vara lite varmare, men jag ska inte klaga. Hemma i norrland verkade dom ha snö och DET är ju helt sjukt för att va midsommar..... herregud! 
 
Idag har jag bara legat hemma och tagit det chill.. Städat undan från allt festande, sen gick jag lös på resterna från igår... Fy fan så jävla gott! Svensk mat... snart kommer jag hem! :-)
 
Ska lägga mig och se GOT.. Kommer mest troligt att somna, men va fan.... bjuder på lite bilder iaf.... 
 
TJingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: