MAY 21st - Skakis0

Ibland så slår det mig att jag inser inte hur bra jag har det här. Jag kliver upp och fixar frukost, sen är jag ledig hela dagen.. Jag följer alltid killarna till skolbussen, sen går jag hem och fixar mig frukostsmoothie och sen ser jag gårkvällens conan... Sen går jag oftast ut på promenad, då är klockan runt tio halv elva... Idag var jag så himla trött i benen så jag väntade till halv tolv... Drog en 6km sväng, sprang halva och gick resten... Jag är helt skakis nu... Träningsvärk eller vad man kallar det... möra ben efter gårdagens sväng... phu! 
 
En dusch på det sen laga lunch.. Sen tog jag på mig myskläder och mös ner i soffan igen... Och där har jag legat hela dagen... :-) 
 
Imorgonbitti ska vi dra trappsvängen i DC... Jag ser INTE fram emot det... Jag kommer att vara död! Sen vette fan vad vi hittar på efter det... Jobba en stund sen på em, och sen ska jag och beckan gå och se hockeyn på Tommy joes... Rangers!! kul kul kul
 
Ikväll blir det inte många knop... Jag ska kanske försöka mig på dom senaste avsnitten av GOT. Har två jag inte sett... Kommer somna på 2 sek så fort jag lägger ner huvudet.... jag lovar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: