Gulkompassen

Jag tror att den här filmen är jättebra. Så jag ska nog gå på bio och se den, för då blir den ju hundra gånger bättre! Det är bra skådisar med och sen är trailern riktigt bra tycker jag! Jag tycker om fantasy :-)

Det kanske blir IKEA nästa helg. Om jag har råd.... Ska köpa nya byråer också, så pengarna rinner bara mellan fingrarna. En annan rolig sak är ju att jag kommer få ett nytt jobb.. förmodligen. Det känns spännande... Jag säger inget mer när det fortfarande hänger lite löst.... men det är ett ROLIGT jobb....

Hittade en jättesnygg axelbandslös klänning  från H&M i GLAMOUR, som jag ville ha.. Tänkte ha den till annandagen.. Men då kommer den inte in hit till umeå, utan finns bara i dom större städerna... typiskt!
Jag får fortsätta leta...

/kiks

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad spännande det låter med ett nytt jobb, ett roligt jobb! Hoppas att du får det vad det än är =)

2007-11-28 @ 20:09:03 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: