Helt slut

Jag åkte aldrig till sävar... Jag somnade i soffan och sov någon timma, och nu känner jag mig helt överkörd så jag ska bara vara hemma... Ska ju upp sju imorgon, så jag behöver all sömn jag kan få.. Vill inte försova mig... Det går bra att vara uppe länge inför första dagen man ska upp tidigt.. Men upp tidigt två dagar irad är en riktigt plåga för mig. Jag klarar det nästan inte. Jag är helt klubbad.. Måste ha mycket sömn för att jag ska orka släpa mig upp. :-)

Blev så himla sugen på smörgåstårta.. Men jag ska hålla mig.. Det är så dyrt och så måste jag ändå bort på coop på ersboda... Orkar inte köra bil.. Harry potter går på tv nu, men jag har ju sett dom tusen gånger.. Ska slå igång Batman filmen "the dark knight".. Det är nog bra... Måste bara gå och köpa nåt tilltugg till det... Vet inte vad jag är sugen på heller, inte chips... SALT som vanligt... Men godis blir man så fort less på, sen har dom så dåligt godis här på ica bågen... Stenhårt och dåligt.... nä....

Daimglass skulle fasen sitta gott... och så lite salta godisar. :-) Japp, där har vi kvällen!!

Kommentarer
Postat av: kusen Linda

Gotte gris ;) Släkt drag!!!!!

2008-12-13 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: