Speakerphone

Vi gillar att använda högtalafunktionen i våran familj! Jag ringde pappa, och han och mamma var hos Hans & Lena.. Så jag fick prata med allihopa, och det fick mig bara att längta hem ännu mera! Jag vill till mormor (mest), sen till Hans & Lena, och med mig ska Vickan va heeeela tiden! Jag ska leva som det inte finns någon morgondag... Nä, åååh vad jag längtar.. Har nog aldrig haft sån här hemlängtan nån gång.... Jobbar måndag nu bara sen blir det stumt hem!

Vi har skruvat fast ben på tv bänken idag och röjt upp i tvrummet... Det var mer än vi trodde så vi är inte klara än... Så helgen ska bestå av städning... Men vi är ju lediga så det finns nog tid... Inte så kul att lägga det på städning men vad gör man?

Nä, sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: