mitt matbord

Jepp, idag la jag ut det på blocket. Typ 10 minuter efter så ringer det en tjej som vill köpa det. Det gick snabbt. Skönt med tanke på att jag redan beställt det nya.. Så på tisdag åker det om inget skulle skita sig...

Och i slutet på augusti så har jag och David planerat att åka på Ikea. Så kul.. Har redan börjar kika på vad jag ska köpa.. Lite omständigt är det, eftersom sängramen som vi har skulle jag hellre vilja ha i ek. Jag ville det från första början med ändå köpte jag en vit. Nog för att den vita passar bra och kanske bättre än vad ek skulle göra, men jag köpte väl vit mest för allt annat vi har i sovrummet är vitt. Men jag är helt förälskad i ek, så jag kommer nog troligtvis att försöka sälja min vita och sedan köpa en likadan fast i ek. Men då tillkommer det en massa för då måste jag köpa sängbord och byråer i ek. HELST. Det ska ju matcha för tusan :-)

Sen är lillrummet fortfarande ett stort frågetecken. Jag ska fixa ett slags skrivbord så vi kan flytta datorn dit in, och så köpa två barstolar till. Så då kan man sitta och äta eller vad man vill vid barbordet, istället för att använda det som databord. Skulle också vilja köpa en liten platt-tv och hänga på väggen där inne. Då slipper man slåss om teven och så blir det ett perfekt gästrum. En sån bäddsoffa som viks har vill jag också gärna ha, det skulle passa som handen i handsken där inne.. Så vi får se hur mycket som ska inhandlas. Men jag har en feeling att det kommer bli mycket.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: