GRRRR

Pratade just med viktoria. Hon hade vaknat av att det var en stor svart hund som skällde. Hon tänkte att det kunde ju inte vara på våran gård för vad skulle den göra där? Men när hon gick ner och tittade så var det minsann på våran gård och sprang runt och skällde som bara den. Då kom vicky på att mysan kanske var ute, att det var det den skällde på. Och tror ni inte att det var så? JO! Och på trottoaren stod det tre kvinnor och lockade så gulligt och snällt och gjorde INGENTING. Vickan skyndade klä på sig men när hon sprang ut så hade dom fått fast hundjäveln och var på väg till deras hus. (Våra nya grannar). Och så skrattade dom bara när hon släppte in Mysan som var helt totalt livrädd... Nu törs hon inte gå ut...
Hade det varit min hund hade jag gått fram och knövlat ihop hunden och ryckt därifrån den. Jag blir bara så förbannad att dom skrattade åt att mysan var så jävla rädd... IDIOTER!

Så gammal som hon är så kunde hon ha fått en hjärtattack och dött. Plus att jag tycker att hon inte ska behöva vara rädd i sitt eget hus. Så duktig som hon är och håller sig på gården så ska hon få vara det, utan att bli skrämd. Om Ludde hade funnits så hade han rivit av och skrämt iväg hunden, det kan jag lova. För han var minsann inte rädd, och faktist nästan lika stor också... Men nu när han inte finns längre så finns det ingen som kan skydda lillMysan... Han var top of the hill och höll ordning på odlarvägen 1.

Jag blir arg

Kommentarer
Postat av: Fanny

Neeeej, stackars lilla mysan.. Vad är det för nya grannar? Men vad har jag missat, finns inte Ludde mer??!! vad har hänt?

2008-06-23 @ 20:42:16 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: maja

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/16892265.htm?ca=2s söt?

2008-06-23 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: