Ledig dag

Imorgon är jag ledig.. Ska nog gå en sväng på stan och se om jag hittar några sista kläder inför utlandet.. En bikini ska inhandlas.. Jag har hållit mig från att köpa HUR många som helst, men imorgon ska jag nog slå till.. EN ny måste man väl få per sommar!!!!!! sådeså... :-)

Det är lekstuga här nu.. Tommy är på besök (D:s lillebror) och dom blir som 3 år gamla båda två... Dom spelar teve spel, brottas och bryter arm osv... På torsdag kommer Sabina och då åker dom hem båda två, och jag och hon ska väl hinna springa i affärer litegrann hade vi tänkt :-)

Köpte en massa kläder förra veckan och upptäckte när jag kom hem att ett av linnena jag köpte var trasigt så imorgon ska jag byta det... Hoppas bara det finns storlekar kvar...

Hyrt två filmer, får se om dom små liven vill se, om dom har tid vill säga... Frontiers tror jag minsann att en hette, en skräckfilm.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: