11 mars

Det är en bra dag! Och jag tror den är ännu bättre för pappa, för han fick ju lilla mig på sin födelsedag :-) Haha... I alla fall så var det ju 20 år sedan igår.. Nu är man ju så stor att man får gå på systemet... Inte så speciellt egentligen, men men....

Fick lite presenter i söndags då Mamma & Pappa, Sabina Jörgen tommy peter och fannie, och Inga-märta och jim var här... Vi åt en massa tårta och massa annat gott. Alla hade bakat och tagit med sig så det var fullt överallt... Jag fick bland annat en volumemaster av mamma :-) Liteträningskläder och så lite pengar...

Idag är jag ledig. Jag är jättetrött... funderar på att åka och träna klockan 18. Jag borde... jag måste ta mig orken att ta mig dit... kanske ska ta en powernap innan dess... :-)

/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: