Mitt liv

Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra med mitt liv. Vad jag ska bli, och hur jag ska ta mig dit.... På något sätt så känns det som att bilden av mitt liv blev lite klarare.. Har som funderat sedan jag flyttade hemifrån, och det var nu när jag var hemma som jag bestämde mig... Så nu har jag varit och kollat upp hur mycket utbildningen ska kosta och fått lite information.. Men eftersom det inte är en CSN-berättigad utbildning så måste jag ta ett lån.. Så jag har väl planerat att jag ska försöka jobba ihop lite pengar så då behöver jag inte låna så mycket.. Så mitt nya liv börjar i augusti kan man säga... :-) Och vad det är, det får ni veta då..... hihi

Ikväll jobbar jag till elva. Vad mycket jobbigare allt känns när man inte har en bil längre. Nu får man börja åka buss igen.. Billigt, men lite jobbigt... Allt tar ju så mycket längre tid.... men men

Nu ska jag ta och se om det finns nå fika undangömt nånstans... :-)

  
Lite bilder från påsken...

Kommentarer
Postat av: ida Björnstad

Du FÅR inte göra så här. Blir grymt avundsjuk ska du veta... :P Hör av dig! :P Puss å hej trevlig helg

2008-03-28 @ 15:40:32
Postat av: Vicky

Åååå vilken söt mage lilla Tyra har :) Mera bilder tack!!!!!!! :D

2008-03-28 @ 16:51:09
Postat av: Gina

Åh nej du måste berätttaaaa! Blir ju så himla nyfiken på vad det är! :D

2008-03-28 @ 21:13:27 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: