Påsklov och Stensele

Just nu så sitter jag och väntar på att få börja åka iväg... Jag och David ska åka hem till stensele under påsk. Han jobbar till nio ikväll så efter det ska vi börja köra... Ska åka på willys innan och handla lite inför resan... Hade lovat att han skulle få en red bull, för han ska nog få köra.. Jag är så trött.. Hade planerat att jag skulle sova en stund idag, men det har jag som inte hunnit med... Sen ska jag väl handla lite resegodis :-) Ska blir skönt att komma hem. Vi ska mysa och kanske sova i stugan någon dag.. Det blir nog höjdpunkten! Jag älskar norrberg och stugan, det är mitt favoritställe, och det finns inget mysigare än att sova där....

Jag älskar Min lurviga lille tuss!!

Nu börjar resan..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: