Storhelg

Klockan fem i tolv så rullade jag in på odlarvägen 1....Då blev det sängen direkt, och så upp och jobba klockan sju imorse... Men det har gått bra, det är ju ett så roligt gäng där på hemtjänsten.. Jag gillare starkt.... Helene var helt klockren idag, "Är du kickis lillasyster?" och jag höll på skratta ihjäl mig... Men tydligen så är jag väldigt olik mig.. Haha... Det var dagens bästa!

Men det känns så himla konstigt att komma hem och så hör man inte dom där "dom dom dom" i trappen.. En som varje gång kommer fram och kikar och när han såg att det var jag så komme han och ville kramas lite.... Jag saknar min lille tuss... Han var den bästa kramaren i världen tror jag... lille söt

image62

/Kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: