Seeeg dag

Hela dagen är som bortblåst bara för att jag inte hann göra det jag skulle... Börjar jobba klockan halv fyra, så snart ska man göra sig iordning innan maja hämtar mig. Inge cykel blir det idag för inte törs jag cykla hem halv tolv inte... nej nej, och förresten ska david ha cykeln för han ska jobba...

På fredag blir det en beställning från forever21, förhoppningsvis med Hanna.. :-) Annars så jobbar jag hela veckan utom torsdag. Fick mer jobb än vad mitt schema var på eftersom det är lönehelg.. Har ju som inget annat för mig så det är ju lika bra att jobba... Så jobb tills på måndag.. Sen är jag ledig tisdag onsdag och torsdag. Och då kommer Sabina hit alla dom tre dagarna... KUL!

Nä, nu ska jag göra mig iordning! ha dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: