god morgon

Idag så kom jag på mig med att ligga kvar i sängen i nästan en timma, jag låg och funderade på flytten och hur det skulle se ut, vad som ska göras, ni som känner mig vet ju hur jag är... Sen så blir det nog ett gymkort på usm efter jul. Det är just utanför lägenheten i princip, och det finns riktigt roliga pass där.. Sa jag låg och tänkte på hur duktig jag skulle bli på att träna.. Bli en nyttig människa!

Det kliar i fingrarna så fruktansvärt att jag vet snart inte vad jag ska ta mig till... Jag måste tvinga mig själv att inte tänka på flytten, men det tar ju så lång tid!!! Än fast jag har saker att göra varenda helg här framöver så går tiden inte fortare, den brukar ju som göra det när man har massa saker att göra... Nä, jag längtar.... MEn det var väl inge nytt??

Nu är det bara tre (kanske två) arbetsdagar denna vecka, sen kör jag hem till stensele.. Halloween ihelgen och vi ska dit... Jag minns inte sist jag var hemma, så det ska bli skönt... så OTROLIGT skönt... :-)

Kommentarer
Postat av: johan

wohow :D Va kul att ni kommer hem på halloween :D

2008-10-27 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: