Myshelg

Ja, nu har pappa åkt hem... Dörren stängdes just igen och det blev plötsligt så tomt... Jag fullkomligen älskar när mamma och pappa är här och hälsar på.. Då känner jag mig hel! :-) Bara göra saker som dom vill göra och mysa med dom... Det är kärlek!! Vi har skruvat i min bil och så har jag (observera JAG) bytt till vinterdäck, sen har vi bytt fläktrem och så grejjat på lite till... Svarta fingrar har jag men det gör inget, för nu är bilen bättre och jag har fått umgås med min pappa!

Såg stjärnor på is igår kväll, och det var ju riktigt kul! Tony är ju helskön, jag diggar den mannen... "Rompa", jag ville ju dö av skratt! Nä, så det var en hit! Blir kul att se när dom ska börja göra piruetter och sånt... :-)

Var inne på stadium idag och provade jackan jag vill ha... Pappa tyckte också att det var superfin, så då är det en hit... EN enda av min storlek kvar, och jag måste vänta till jag får lön.. Det är ju iofs bara tills på fredag, men ändå... Som tur är så finns det ju här ute på ersboda också.. Så till helgen ska jag köpa både en jacka och en mössa och ett par nya sneakers.. Mina är i trasor och riktigt fula, så jag ska nog köra på ett par likadana, dom passa min konstiga fot perfekt. :-) Men den här gången ska jag köpa dom med guld!

Jordin Sparks album får mig att rysa... hon är grym, påminner lite om aguilera... MhhhmHhhhhmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: