FLYTTA

Hej och hå, bara om ni verkligen vill veta så kan ni få se vart vårat nya hem kommer att vara... Jag är HUR nöjd som helst, och nu längtar jag bara efter att få bära flyttkartonger och piffa upp ett nytt hem!! HIHIHI.... Gruvar gör jag mest för att få ner soffan, eftersom den inte går in i hissen.. Men jag får väl ta hit nå flyttkarlar som kan bära ;-)

happy happy happy....



Och bara titta hur nära det är till Bettan! Då blir det inte lika jobbigt att ta sig dit... Ida kan få lite fler besök också :-) Plus att man kan GÅ till stan.. Då slipper man krångla med parkeringar! hihihi nu är jag lycklig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul med ny lya! :D hur stor lgh?

Skulle också vilja testa kort hår igen, men vågar inte... jag är för fäst vid mitt långa hår.

Så jag får ta och färga det för att göra ngn förändring.

2008-09-28 @ 22:41:23 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Riktigt nice! 3 rum då? Vad är det för hyra? Så skönt att bara flytta in, inte behöva planera hur man ska göra om först. :)

2008-09-29 @ 07:24:57 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: