Näsdroppar

Om det verkligen var något som jag fick önska mig nu, så vore det näsdroppar! Hur ska jag klara av en natt till när man inte kan andas? Huvva, detta kommer att bli jobbigt... Hela dagen har varit jobbig, och jag har frågat mig själv tusen gånger om varför jag ens for på jobbet idag.

När jag slutade så ringde jag förtvivlat mamma och jag var nära på att börja stortjuta när jag hörde hennes röst, för att mamma, hon är min mamma, och hon hör när nåt är fel... Och som vanligt så är min mamma den bästa av alla i världen, så hon lät sådär helt fantastiskt som just bara min mamma låter.. Så efter att jag hade pratat med henne så var det okej igen, jag kände mig inte helt totalt världelös längre... Så nu ska jag koka lite saltlösning och droppa in i näsan, så då kanske jag kan sova... hoppas hoppas

Ska fixa dom där jäkla dropparna och sen ska jag krypa isäng och läsa lite gömda...

Kommentarer
Postat av: Ida

Sluta va sjuk va, det går ju inte! Ska vi vara med varandra en dag? :)

2008-09-15 @ 23:13:13 / URL: http://idaform.blogg.se/
Postat av: kussen Linda

Jag vet att din mamma är bäst. Tycker jag med.

Goa faster. Krya på¨dig! Kram

2008-09-16 @ 15:32:58 / URL: http://adnill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: