Superdupertrött

Jag somnade i soffan för ett tag sedan, eller jag var sådär på gränsen och tillslut så gav jag upp.. Jag gjorde ett tvär ryck och sprang på toa och skyndade mig borsta tänderna och göra mig färdig för sängen.. Så nu ska jag gå isäng, det finns nog inget skönare att somna när man är riktigt riktigt trött...

Än fast jag inte mår bra idag så var jag tvungen att städa. Jag klarade inte av hur det såg ut här... Och det är skönt nu när det är gjort... Jag älskar rent och fint! Har knäppt lite kort med kameran så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder på hur det ser ut här... Johanna påminde mig så fint när hon var här!

Jag tror nog det blir hemma imorgon.. Då kanske jag blir frisk någon gång.... Som min pappa sa till mig ikväll, pengar är inte allt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: