Media Markt

Imorse så vaknade jag bara sådär av mig själv vid klockan sju.. Så jag tänkte när jag låg i sängen att jag kan ju lika gärna kliva upp och åka på media markt eftersom dom hade ju invigning imorse, klockan 8 slog dom upp dörrarna. Så jag körde dit, men NÅNTING så mycket folk... Helt sjukt... Jag vet inte om dom hade något speciellt för dom som var först, men jag hörde att det var dom som hade köat i 10 timmar... Det var en hel massa som bar på teve apparater med jag vet inte om dom fick eller köpte dom.. I v-ås så fick ju dom första en tv... Men jag gick nån runda där inne i alla fall och kikade. Det var så mycket folk att man kunde knappt röra sig, och varmt blev det... Men dom hade en sjukt billig 32 tums platt tv, för 2990:- som typ ALLA köpte. Alla som jag gick förbi hade ryckt åt sig en kartong.. haha...

Jag måste ut och springa nån kväll, så man inte säckar ihop totalt... Nu ska jag till Maja och äta bakad potatis med röror :) hadeeee

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-01-12 @ 23:11:18 / URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: