Found!!!!

Nu har jag hittat skolan jag ska söka in på. Tack vare min syster :) Tack kära du! Det mesta löser sig som till slut.. Det som känns jävligt nu är att man måste låna typ 150 000... jippie.. OM ändå det kunde vara gratis.... Men men.... :-)

Som jag sa, dessa nya scheman suger.. JAg satt i kassan igår i 4 timmar i sträck.. Det var min dag det.. När jag kom hem så kändes det inte ens som att jag hade jobbat... Jag kommer att kunna göra mera på kvällarna nu.. Väntar bara på detta iksu kort.. det tar tiiiiid.... Men imrogonbitti halv åtta har vi personalmöte, så jag hoppas han säger något om det då. Det kan ju inte ta så jäkulst lång tid tycker jag..... Jag vill börja trääääänaaaa!!!

Nä, nu ska jag börja göra mig iordning... och ikväll ska jag och Angelica se australia :-)

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihooo så skönt för dig! Jag ska också söka skola snart ;)

2009-03-03 @ 19:11:20 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: