Trött

Full rulle på jobbet, stress stress och inte blev det mycket som hann göras.. En dag kvar, sen är jobbhelgen över, SKÖNT! Börjar tröttna på tjatet och gnället på mitt jobb.. Till slut blir det för mycket! hrmm

Jag vaknade halv ett idag och fick värsta paniken.. Hur kunde jag sova så länge.. Blev arg på mig själv för att ha sovit bort hela dagen, men tydligen behövde jag det... Ska plugga in ett avsnitt b&s på mobilen så krypa isäng och titta på det... Toan är fortfarande långt borta, det är för stunden bara gipsskivor på väggarna.. hrm.. igår var det två veckor utan toa.. Och det ser ut som om det blir en vecka till.. :-( Jag tror inte att det blir färdigt på en vecka heller, kanske det tar 2 innan det är färdigt... Men med alla förseningar hit och dit så skulle jag tippa på tre veckor... Huvudsaken det blir färdigt innan jul är jag nöjd.. Då har jag lägenheten full med folk så då skulle det kännas bra med en toa...

Imorgon ska jag börja på min klänning :-) Jag ska leta fram mönsterpappret och sedan börja knåpa!! Ihh, vad roligt! :-) Nä, marsch isäng så jag inte sover bort hela morgondagen också...

LÄNGTAR TILL ANNANDAGEN! :)

"I'm singleeee, thats how i wanna be... "
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: