Fredagsmys

Ikväll har jag och J varit hos Jacob och Stina och sett idol och fredagsmysat... Att Erika fick åka var väl lite av en flopp, vem är det som sitter och röstar för att Eddie ska få vara kvar?? Jag tycker inte alls att han är bra.. Men alla har vi olika tycke och smak...

Idag så var jag med Gina på stan.. Vi åt lunch och kikade lite i affärer. Jag gick på the phone house för att låsa upp min telefon, men fick veta att dom gjorde visst inte det. Utan om jag ville ha den upplåst så var jag tvungen åka till sundsvall.. Kikade då på lite telefonen när jag var där och ut kommer jag med en helt ny telefon.. En samsung Jet.. Ja, och så var det med det.. Nöjd och glad är jag :-) Fick en bra deal av killen så jag tänkte varför inte.. :-)

Nu ska jag masa isäng.. Börjar jobba klockan 08,00 imorgon.. Så det är bara att lägga sig och invänta john blund.. Ska plippa lite på min mobil lite till innan jag somnar.. Kuuuuuul :-)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: