mysisar :)

Ja, helg igen och Kicki jobbar.. Det var min sista jobbhelg, och det kändes ganska skönt att baka det sista brödet och grilla den sista kyckligen och allt det andra... Nu är det bara fyra dagar kvar och då sitter jag bara i kassan... Jag har jobbat varenda helg nu känns det som... Jag vill gå uuut!! Känns som det var hur länge sen som helst! Helst ville jag ut igårkväll, det var finväder och alla jag pratade med skulle ut....

Men jag låg hemma istället och såg clash of the titans, hyffsad bra film, men den hade nog varit bättre om jag inte surade över att inte få gå ut :P Somnade i alla fall vid halv tolv typ, och i vanlig ordning så kom mina favoriter och hoppade på mig i sängen sådär vid halv tre snåret :) det börjar vara standard nu... :) Somnade väl vid halv fyra typ, så jag var lite trött imorse... Sleepwalkern inatt made my day, så himla roligt :) söt

Har just pratat med finaste Ida.. Varken jag eller hon har fattat att vi kommer bo så nära varandra... myys!! :) bara en timme ifrån, det är ju ingenting... Hon ringde inatt förresten, just när dom hoppade på mig.. Tror det var väcka-kicki-mission :P

Nä, jag och Linn satsar på en svullarkväll till då, som alla andra tidigare kvällar... Det här går inte bra för min träning.. Den är helt lost... Nytt kort ska köpas direkt när jag kommer till v-ås. Fanny ska få bli min PT! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det vet du! :D

2010-08-16 @ 23:23:49 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: