nyvaken

vaknade för typ en timme sedan av att mamma och pappas väckarklocka ringde. Så nu har dom packat sina grejer och börjat åka hem till stensele. Det känns lite konstigt att vara kvar här, men det börjar sjunka in mer och mer att jag ska bo här nu.

Igår var vi på marknad, jag och vicky fick med oss tre polkagrisstänger var hem :) Sen blev det middag och efter det såg vi "salt", som jag tycker var helt ok film..

Ska köpa en träningskort på friskis idag tror jag, få igång träningen igen. Min form är inte ok. Detta måste tas tag i, hahaha... Ska försöka få bort mitt sockersug, hur nu det ska gå. Jag är det största godismonster genom tiderna.... det blir jobbigt, men jag ska klara det!

hade ännu en bra dröm inatt.. Jag har värsta drömperioden, me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: