banankartonger...

jag gillar inte att packa.. Som Linnea sa skit å packa ner roligt att packa upp... Nu ska jag förmodligen inte flytta något mer på ett tag... Jag har tänkt trivas mycket bra i den nya lgh... Känner mig dock lite stressad att jag ska åka på tisdag och jag har som ingen plan på hur jag ska hinna allt.. Jag ska ju packa kläder för 3 veckor, vet ni hur svårt det kommer att vara??? Jag kommer få x antal psykbryt över allt jag glömt kvar här...

Jag måste ta mig till ett solarium snarast.. Jag känner mig blek och ful hela tiden.. Torr och jävlig i ansiktet bara för att det är så jävla kallt ute.. Längtar till jag kommer till mamma, hon ska få färga mitt hår.. Det blir en aning mörkare tror jag.. Har fått en bild i huvudet igen... :)

Imorgon ska vi testa karins pass på rocklunda, det blir kul.. Jag vill komma åt ett löpband i stensele medan jag är hemma, undrar bara vart jag ska hitta ett sånt förutom på åbacken. hmm....Annars får det bli löpning ute, men det lär ju vara satans kallt...

aja, nu ska jag sova så jag orkar upp å träna imorrn.. :)
natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Robby

Tips, vet inte om de stämmer, men har hört att banankartonget inte är att rekommendera. De är nämligen besprutade med gift.



Trevlig blogg för övrigt, hoppas ditt eget företag går vägen. Kul idé!

2010-12-06 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: