Kallhåla

Man håller på frysa ihjäl här uppe, det är kallt så förbannat. Imorse steg jag upp och drog på mig täckisarna och skulle gå en prommis.. Kollade hur kallt det var och den visade -22. HUA! Men jag kämpade mig en sväng runt i stensele, när jag kom hem igen var ögonfransarna istappar... kul, nja... ge mig mildare väder NU

Hängde med Cilla idag och fikade på akkan. Satt och surrade om allt möjligt.. Det är så roligt att träffas när man väl är hemma.. Det är tråkigt att det blir så långt mellan gångerna bara.. Men trevligt hade vi :)

Har hängt med mamma en stund på salongen och tittat ut vad jag ska ha för färg i håret.. Nu ska bara mamma orka med mig en kväll också :) Försökte få hon att färga ikväll men det ville hon inte... Huvudsaken jag får det innan jul är jag nöjd.. Men nu är jag så pepp då jag tittat ut vad jag ska ha.. :)

Ska åka till umeå imorgon och stanna till tors el fre. Ska samtidigt passa på att handla det absolut sista innan jag åker tillbaka till hålan igen.. Ska komma ihåg kameran den här gången så jag kan få in alla fina nagelbilder.. dom är så snygga!! :)

Nu ska jag krypa isäng snart.. Är konstant trött nu när jag är hemma. Why? Det är ju inte så att man är så jätteaktiv när man landar i mammas soffa... Jag gör ju verkligen ingenting... Ge mig ett löpband NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: