Vroom vroom

Nu slipper jag vara ett bussluder längre, för min bil är heeeeel tack vare Matte! :) Så skönt att slippa kolla tider och tjorva på, nu behöver man bara hålla koll på motorvärmaren, och sen kan man åka när man vill... Nu vill jag bara byta ut stereon i bilen.. Och högtalarna, dom är sprängda.. :/ Det får bli under nästa besök i stensele, när nu det ska bli...

Gillar mitt nya blonda hår skarpt.. Men jag vill göra det ännu blondare... Ska låta håret vila lite, men om nån månad så blir det ett steg till... me likie!! Ett stort PLUS är att mina lockar har återvänt.. halleluja! Dock är håret lite för kort för att det ska hinna bli riktigt fina korkisar, men snart...snart....:)

Jag håller på ska sluta äta godis på jobbet.. Idag så hann jag stoppa in tre stycken men varje gång så spottade jag ut efter typ 10 sek.... Höll på bli galen av sockersuget.. undra när det ska sluta bli jobbigt?

Nä, kvällsfika och satc nästa.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: