Längtar till på torsdag!!!

Nu är det bara 4 dagar kvar, sen åker jag till västerås och spenderar helgen där och sen på söndag åker jag och vickypick till gotland :) Jag hoppas på strålande sol och minst en öl varje dag :) och en massa sol till, hihi...

Somnade ganska fort inatt, men klockan tre var det dags igen.. Först kom Linn och hoppade på mig sen en till på det, två fyllbultar på lilla mig, jätteskönt mmhhmm, TUNGT ;) Vaken blev jag då, kan jag intyga. :) Somnade sen vid fem igen.. Vaknade 27 min över 7 och får som halvpanik att ingen av mina två klockor har väckt mig, inser att jag stängt av båda två i sömn och hoppar upp så jag inte skulle somna igen.. Och trots att jag sovit lite så har jag inte varit så trött idag... Jag borde ju va som en zombie, men nope.... Ska ta igen all sömn ikväll som jag missat.. :) för nu blire visst lugnt ett tag.... hmmmm

Linn har världens snyggaste boots som jag vill ha... jag ska inreda min nya lägenhet först sen ska jag se om det finns rum för ett par nya skor i min garderob :) såhär ser dom ut! me want them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: