Sovmorgon

välbehövlig sovmorgon, dock kanske lite för länge.. har just klivit upp och klockan är elva.. :P Funderar på vad jag skulle ha ätit till lunch, men det blir nog nåt hopplock på ica... måste börja laga upp maten från frysen, tror mamma skulle ner i helgen, hon brukar va bra på sånt :)

Ingen sol idag, skönt för då sllipper man må dåligt över att måsta sitta inne... Har börjat nedräkning på jobbet nu, jobbar två helger till sen lämnar jag min andra familj.. :( Helt sjukt hur tajt man blir med ens jobb.. Känns spännande att flytta till en ny stad men gruvar över att lämna alla här..

Jag har fått världens finaste fotbollsmjukisbyxor av Linn :) Igår fick hon en fin present av mig också, lille limpan.. :) Varför spelar man inte fotboll? Man får ju dom bästa mjukisdressarna :D haha

började packa igår också, så nu är mitt rum lite mer beboeligt, det var grejjer överallt, kunde knappt gå på golvet utan att kliva på nåt... teven står i ett hörn och så en stapel med banankartonger :) Längtar till det bär iväg!!!!!!!!!
Har också installerat en FLÄKT i mitt sovrum, G-U-D-O-M-L-I-G-T... igår ville man smälta bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: