MajaLi

Sitter på ersboda och har just ätit världens godaste middag. Kyckling med en massa grönsaker, nyttig mat om man räknar bort cremefraichen som vi hade till ;P Halvtungt att cykla hit, det är ju uppför och mina ben är otroligt sega! Vet inte hur jag ska orka cykla hem, men tur att det är nerför i alla fall..

Har hittat en till skola som jag kan söka till, samma utbidning... dom är inte många alltså.. men problemet är att den ligger i landskrona... kanke man skulle ha flyttat dit? BLir ju nära till Sandiee iaf :) Men jäävligt långt till precis alla andra.. svårt att ta sig hem också, dyrt... Men det är ju en tanke iaf... får se hur det går nu om nån vecka, sen kan jag börja spåna vidare.... :)

Hmm, solen skiner inte alls lika mycket nu och det ser mörkare ut på himlen... kanske man ska cykel hem? mjoooo


Kommentarer
Postat av: Maja Li

du nämnde inte att du åt mazarinen... eller två mazariner efter maten! =) hihi...

2010-06-11 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: