Morgonjogg

Halv nio hade jag ställt klockan på, men vaknade inte av klockan utan av att pappa ringde 09.02 och väckte mig :) Tur att han ringde annars hade jag aldrig fått mig upp.. Kokade snabbt tre ägg, och glömde ta tid vilket resulterade i att dom blev alldeles för lösa, kunde äta lite av dom, men resten fick slängas. Sprang 30min och sen gymmet typ 45 min. Min mage fick sig rejält idag, kommer att få träningsvärk nånting :) Älskar vädret, det är klarblå himmel och sol, det är bara lite kallt i luften.. Ös på med värme så man kan ligga på gräsmattan och sola :)

Nu blir det snabbdusch sen cykeltur till jobbet och lunch där innan jag börjar.. och efter jobbet blir det middag på ersboda :) Sen klockan sex ska jag nog fara på Nathalies spinningpass, om inte benen har vikit mig tills dess.. måste ladda lite energi om jag ska orka det... :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ok, då måste du äta färre kalorier än vad du gör av med, så att kroppen börjar ta av sina egna depåer :)

Har du en digital matvåg?

Kan ge dig lite tips på lunch, middag och mellanmål. :)

Fokus på kolhydrater till lunchen och betydligt mindre till middag.. därefter inga kolisar alls på kvällen!

2010-06-08 @ 13:45:33 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: