Otursdag

Har jobbat långdag idag för en gångs skull.. halv nio till fyra.. Så skönt, och inge kassa på eftermiddagen, tänk om man fick det såhär varje dag. :) Nä, jag skulle nog bli less, när man är van att vara ledig halva dagarna ;)

Igår när vi körde Linns grejjer så vek jag ner mitt baksäte så vi skulle få in alla grejjer. Vek aldrig tillbaka sätena så idag efter jobbet så tänkte jag att jag skulle göra det. Dumt dumt, för man måste ta i hårt nå jävulskt för att sätet ska "klicka" fast, så jag tog sats och så med hela min vikt tvärtryckte jag.........tror du inte mina fingrar kom emellan!?!?!? JO! Ringfingret och långfingret åkte dit och jag höll fan på DÖÖÖÖÖ!! Jag trodde jag skulle svimma! Det känns som om jag kommer tappa nageln på ringfingret, det var där det tog värst.. plus att det är typ blodsprängt på fingertoppen...

Lämnade skiten och gick in.. Får be pappa ta hand om det där, det är nästan aldrig nån som åker i mitt baksäte ändå :P

Linn håller på färga Mias hår, jag ska göra middag, sen ska Linn på träning och jag ska nog lägga mig i soffe och tycka synd om mina små fingrar! Massor av smörgåstårta finns kvar också så det blir nog en liten bit av det sen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: