PHU!

Jag är sjuukt trött, varför vaknar man nu?? Och om jag tvingar mig själv att somna om vaknar jag garanterat inte förrän vid tolv, och då är ju hela dagen förstörd... Men solen skiner som aldrig förr så det blir nog gräsmattan och bikinin idag, wooohoo :) i love it!
Kvällen igår börjades med sushi, var första gången för mig och jag kan inte bestämma mig för om det var gott eller inte. Sojan var svår att tycka om, men lax och ris är ju muums :) Kanske måste äta några gånger för att fastna :) sen blev det kalas för hela slanten hos Giny på tomtebo och sen vidare på rex! Dom spelade hur grym musik som helst, vi lämnade aldrig dansgolvet typ! Hur roligt som helst! Sen blev det subwaymacka med sötsteffo :)

Så himla kul att vara ute med tjejerna! synd att Johanna inte kunde komma bara, men hon åker ju upp hit typ nästa vecka så då lär hon ju hälsa på oss här i umeå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: