Robin Hood

Dagen har bara swoooshat förbi.. Sovde katastroflänge, vaknade halv tolv så det var bara att slita på sig kläderna och fara på jobbet och köpa frukost/lunch. Det var inte ens gott, men mat var det iaf... På jobbet hade jag vilda diskussioner med Stevie och Linn, men jag tror jag vann :) Sen har jag gjort världens godaste middag och sen kom angie och så gjorde jag naglar på henne.. Och efter det blev det bio med henne och Anton. :) Robin Hood blev det, och jag tyckte den var grym! Älskar att gå på bio, varför gör man inte det oftare? Det är ju hur mysigt som helst. Jag blir ju helt uppslukad när jag ser film, lever mig in i filmen nå jäkulst :) Hihi, men det är kul!

Imorgon ska jag och Stevie titta på när hans kära lilla Malin tar studenten :) Sen ska jag försöka hinna träna innan jag börjar jobba.. Bytte med Angelica så jag ska jobba kväll för en gångs skull.. Börjar sex och slutar elva, var evigheter sedan jag jobbade kväll..

Saknar Sandie en massa! Måste ringa henne imorgon! Jag och Steffe ska nog planera in en trip till henne i sommar.. Jag kommer ha fullt upp i sommar!!!! KUL :)

Och by the way... världens godaste killparfym!! MMMMMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: