Tagggggad

jag längtar tills på fredag.. Träffade hoppis på stan och vi pratade en stund. Det bara bubblar i magen, jag längtar så jäääkulst :) Hittade en superfin kjol så nu är klädproblemet löst.. Kommer garanterat ångra mig, men nu får det vara nog.. Det är nästan så jag måste uppdater hela min garderob! Blir galen så fort jag ska gå ut, finns inget att ta på sig.. Fast jag använder sällan samma kläder två gånger, ute alltså.. Därför blir det svårt :P

Har beställt lite grejjer som jag hoppas hinner komma innan torsdag.. annars vet jag inte riktigt hur jag gör.. stannar till fredag?? Det går inte... ska ju hem och färga hår på torskväll... hmmmmm....

Jordgubbar är min nya drog! Massor med jordgubbar, florsocker på och så jordgubbsglass och kolasås :) Smask... Har köpt en hel låda som jag ska trycka i mig ikväll... hihihih

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag längtar som sjutton!!!! :D

Kan du kanske hjälpa mig locka mitt hår på fredan???

Pleeeease :)

2010-06-29 @ 09:52:28 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: