Vill ha!!!

Hittade en bra sida med roliga böcker. Ni vet Christer i P3, dom brukar ha en lek som heter sanning eller bullshit! Jag tycker det är huur bra som helst. Lyssnade alltid på christer när jag låg hemma i stensele och solade på gården, eller när jag jobbade på hemtjänsten och körde massa bil. Dom är ju hur sköna som helst! I alla fall, så finns det nu en bok som heter sanning eller bullshit, det är alla frågor som dom haft med i programmet. Jag brukar försöka komma ihåg då det kommer en bra fråga, men lyckas aldrig. Roligt partyspel eller bara över huvudtaget!

Man ska ju alltså svara rätt på 5 frågor. Det är inte ofta någon klarar 5 stycken.. Hur svårt som helst! Tror aldrig jag hört någon klara alla 5...

ME WANT!!! :D klicka här för att komma till sidan



Det här spelet skulle jag också vilja ha! http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a05694&page=6&countrs=60&size=12&method=varu&varu=skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: