Dååligt

Jag skulle egentligen fara och träna halv sex men jag orkade inte.. Jobbar konstigt den här veckan så jag kommer typ missa alla roliga pass på gymmet... :( Satte mig ner och skulle plugga vid sju, men då ringde steffe och så ledde det till att jag ringde Linn.. Det första hon frågar än om jag vill följa med henne en sväng. JA säger jag... Dumt, för nu har jag liks förbannat inte pluggat nåt... hrmmm.... får räser plugga imorgon innan jobbet, sen efter jobbet också... SUCK! Tur det är sista provet nästa vecka och sen är kursen klar! :)

Linn lurade mig också att köpa massa gott.. det har kommit ny oboy med daim smak, och en till nu chokladkaka som smakar polkagris.. Såklart köpte jag båda! Jag dricker inte oboy i vanliga fall? Jag är lurad! :)

Är överlycklig att jag har lite sovmorgon imorgon. Har brandövning vid halv tio, men det är ju inte så tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: