P-möte

 

Tror ni jag fick sovmorgon? Nej... Personalmöte 07.30.. Jag anlitade min personliga väckarklocka Maja till att ringa och väcka mig, som alltid när jag börjar tidigt.. Höll på somna om men gjorde ett ryck och klev upp, hämtade Steffe sen iväg till ica.. Mötet var bara en halvtimme? Vi brukar oftast hålla på i en timme typ... Så nu har jag hunnit köra hem och fika också.. Är rädd för att om jag går och lägger mig igen så kommer jag inte vakna förrns typ halv tolv, och då blir det bara stress till jobbet..... Ska orka skola ikväll också..Jag låg och vände mig till typ två inatt, fattar inte varför jag inte kan somna??? skumt

Dåså, nu jobbar jag bara idag och imorgon till 18.00, sen är det HELG :) Ska bli grymt skönt med långhelg! Jag försöker tagga igång Steffe på utgång ihelgen men han är seg.. jag jobbar på det :) hihi

Hmm, kanske plugga lite då... nu när man liks är vaken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: