Vill inte....

Jag vill inte säga hej då till sandra imorgon... Jag vill inte... Om några dagar befinner hon sig längst bort i sverige.. Längst ner! Skåne.... Vem vet när vi ses nästa gång???

Hur som helst så har vi bestämt att hon ska med ut imorgon. Vi skjuter upp hejdået en dag till, och så tänker vi inte på det förrän hon verkligen måste åka... usch....

Kvällen har spenderats men mina favorittjejer. Vi har sett snyftfilm, ätit godis, tittat på roliga klipp efter den sorgsna filmen för att bli glada igen, och såklart snurrat en del :) Och nu taggar vi bara för imorgon :)

Snart flyttar ju Linn in här hos mig också, det blir kul.. Så mycket bus vi ska hitta på :)

Nu är jag mätt i magen och ska snart krypa isäng.. Ledig imorgon, ska städa lite här hemma sen blir det stan med Linn :) natti natti på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: