Apoteket

Igår var jag förbi på apoteket innan jag åkte hem. Frågade en apotekare om hjälp och hon sa att jag bara skulle äta ipren i typ 3-4 dagar.. Tur för mig, då behövde jag inte köpa något = plånbok glad! Men idag gör det inte ont alls, så jag är superglad och ikväll ska jag träna :) men jag ska bara köra bodypump så det blir inga hopp eller sånt :P Imorrn ska jag och vickan gå 5an på björnö, det blir kul.. Ska aldrig mer ha dåliga skor när man ska gå ute iskogen där det är ojämnt och så, det resulterar bara i detta, alltså ont ont ont....

Sitter på skolan nu. trodde vi började klockan 13, men det var visst halv två, tur för mig eftersom jag missade bussen jag eg skulle ta, så jag kom hit typ 5-10 över ett.. Så nu sitter jag bara å väntar på att alla ska droppa in.. Sugen på nåt gott är jag också.. Det finns en godisautomat här, men synd för mig för jag har inga småpengar.. kanske iofs bra :P

Måste färga håret innan jag åker till umeå. Det är ingen fin utväxt nu.. Funderar på att bli lite mörkare, så man slipper färga var 4e vecka... Har fått färg av mamma, så vi får se, kanske blir mörkare :)

wihoooo, snart ses vi umeå!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: