Jag står för mitt raseriutbrott och fler kvinnor borde göra som jag

http://svtdebatt.se/2010/11/jag-star-for-mitt-raseriutbrott-och-fler-kvinnor-borde-gora-som-jag/

FLICKVÄNNEN FÅR UTBROTT Inför en kort resa till London hade jag inget att ha på mig. Ångesten smög sig på och allt blev svart. Lägligt nog var min pojkvän redo med filmkameran och tog tillfället i akt att fånga ett av mina utspel på film. Nästan en halv miljon har nu sett mitt utbrott på Youtube. Jag tror att vi kvinnor har detta i oss. Och det är viktigt att vi agerar ut vår ilska, skriver Fransesca Thorberntsson.

detta är nog månadens klipp.. det är så jäkla roligt, för jag förstår precis hur hon känner sig.. Att man kan bli så förbannad att det bara bubblar inombord och att det tillslut bara svartnar.. :P av att välja kläder till exempel...

klicka på länken och se klippet om ni inte sett det redan... klockrent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: