Kallt!!

Termometern visade -4 imorse! BRRR!! Så jag sket i cykeln och tog bussen istället. Vad hände? Det var ju plusgrader ihelgen ju... Gillar inte när man ska vänja sig med att det är så kallt... Ge mig sol och värme.. Eller VÅR, den bästa årstiden av dom alla. Massa snö och varmt å härligt ute. Skoter, snowboard, och allt sånt... Mys!

Benhinnorna gör jävulskt ont fortfarande, det är nästan värre än igår. PAIN! Jag hade tänkt promenera hem men det gick inte, bara på vägen från skolan till bussen så haltade jag nästan, så ont gör det... helvete... Glömde kortet hemma också så jag kunde inte gå på apoteket heller... Måste komma ihåg det imorgon! Får helt enkelt skita i träningen idag :( Jag vill ju träna.......

Vet inte vad jag ska pyssla med ikväll istället. Kanske ska ta fram symaskinen och pyssla lite? hmm
Har funderat på en ny klänning.. Jag börjar ju alltid på projekt men dom blir aldrig färdiga! Hittade typ 10 klänningar som jag börjat sy men sedan gett upp... haha.. kanske skulle ro iland nåt nångång :)


Kommentarer
Postat av: mam

10 nya klänningar till jul inte illa........

2010-11-08 @ 18:02:59
Postat av: Ida

Det va minus 12 här när vi klev upp!!! Och en fin vår kan du ju glömma där du bor, bara att flytta hem igen ;)

2010-11-09 @ 08:46:46
Postat av: Fanny

Vi skulle haft en sykväll ngn gång!! :D Jag vill sy en nyårsblåsa... Unik ala Fancy! ;)

2010-11-09 @ 09:02:17 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: