sovmorgon? Nej

Idag började dom vid åtta och borrade igen... det låter som om dom håller på komma igenom väggen.. Blev förbannad och vad på väg och gå och fråga om dom va helt inkompentent på å borra... Men jag höll mig...

Kom på sedan att jag fått ett brev om att dom skulle komma och börja borra för bredbandet i veckan... Så nu har dom just invaderat min lägenhet, min lilla lilla lägenhet.. Alla möbler står i mitten på rummet, ni förstår inte hur det ser ut. Man kommer inte fram, man får hoppa över grejjerna... Jag som hade tänkt duscha, men det kan jag ju inte göra nu när det är en massa grabbar i min lilla lya... Får väl stänga in mig på toan...

Ska ju packa ihop mina grejjer dom ska med till umeå också.. lätt när man inte tar sig fram... suck.. why why why?? Hoppas dom är snabba grabbar....

Ida, inte idag, tors veckan som kommer....:)

Kommentarer
Postat av: Maja Li

hen har du fått upp allt på väggarna då? det är ju perfekt om dom kan hjälpa dig!

2010-10-07 @ 17:54:37
Postat av: Ida B

jag är ledig då men oklart ´vart jag håller hus. Kanske är o sthlm iaf. Haa så kul i umeå så kan vi snacka sen. Jag är ledig måndag, tisdag också. :)

2010-10-08 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: