I need somebody to love...

tänkte att jag skulle göra ett ryck och städa till här hemma, men det tar ju som stopp när det inte går att borra i väggarna... hmmm... Har ringt till kvarnvreten nu och frågat om dom kan hjälpa mig, och dom skulle se efter om dom hade någon kvartersvärd som var ledig och hade tid.. så jag hoppas min telefon plingar till och att det är dom... skulle vara riktigt bra!

Köpte ett bord på ikea igår. Blev inte det jag hade tänkt, utan det blev ett ännu bättre :) Vickan hade 4 bordsben till övers också, så det blev billigt :) Bordskivan kostade 129 spänn så jag tycker det var skitbra... Kommer att funka som matbord/nagelbord.. får städa undan mellan gångerna.. så jag har lite att skruva ihop idag :) KUL!

Ni skulle se hur min balkong ser ut! :P Det är två jätte och då menar jag jätte-staplar med banankartonger. Vad ska man göra med dom egentligen? Sälja eller stoppa i förrådet... hmm, jobbigt att det är fyra våningar ner i källarn som mitt förråd är.. Kom just på att jag måste köpa ett hänglås innan jag stoppar något dit...

Måste ner på stan och hämta nagelgrejer hos jessica också, så att jag kan öva till i helgen.. har ju SLUTPROV!! Börjar vara lite nervös.. ligger och läser min nagelbok varje kväll i sängen innan jag ska sova. :)

Ska ta och göra nån nytta nu :) ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: