man blir bara så glad...

hela dagen har svishat förbi, det är så himla kul på utbildningen att timmarna flyger iväg... Idag har vi gjort ännu mera dekorationer och efter lunch var det ewelinas tur att få hennes naglar omgjorda. Jag använde elfilen för första gången, and I rocked at it :) Det var mycket smidigt att få ha en sån, måste skriva ner en sån på min önskelista.. :) Ewelinas naglar blev sjukt coola, lite tropiska med prickar och lite tiger ränder :) Hann inte med att
ta bild på dom, men hon ska skicka en till mig så då ska jag visa den för er, för den blev så sjukt cool :)

Det ena man märker av är att man bllir sjukt trött när man kommer hem på helgerna då vi har hållit på, det är som om någon tömmer en på luft som en ballong.. Så jag har bara legat framför teven och myst.. Hade tänkt cykla till fancy men benen ville inte alls det, får bli en annan gång...

Nu ska jag krypa isäng, har just pratat i telefon med en som gör mig glad, så jag somnar med ett leende på läpparna och så ska jag drömma riktig bra drömmar ;) Ska upp nio imorgon och träna med vickan, så det är bäst att kojsa....

natti natti på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: