Seg Lördag

Igår hängde vi med Mange och Bettan, vi åt middag och drack vin på grekiska kolgrillsbaren. Maten var ruskigt god, så dit blir det att gå igen :) Totto kom och joinade senare på kvällen, och sen gick vi vidare till cirkus. Det var en rolig kväll, helt klart :) Jag tror klockan var just vid 5 när jag la huvudet på kudden..

Idag har vi bara segat, vi låg i soffan och skulle se film, men när jag fått igång filmen så hade både v&t somnat i soffan så jag fick se själv, blev halvtrött och somnade efter typ 10 min ja med. Klockan 5 slog jag upp ögonen igen, så jag övade naglar på vicky och totto lagade mat, PALT :) 3 timmar senare och jävligt god palt senare var naglarna klara och kicki mätt så hon höll på spricka, haha..

Har just sett klart Grown Ups, kul film :) Jag gillar han från kung av queens, han är så jäkla skön :)
Nu kom tröttheten som en våg över mig igen, natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: