tyst bosse

Blev ingen spinning, stod fel på schemat så när jag kom på F&S var det INTENSIV spinning, nej tack sa jag, och så körde jag medel istället. Så jag fick med dagens träning iaf :) Nu är jag färdigtränad, färdigduschad och håller just nu på färga mina ögonbryn.. Skulle haft ett fotbad, måste önska mig det i julklapp :) Gudomligt skönt hade det varit. Sen skulle man haft en personlig massör också, skulle inte sitta helt fel...

Jag längtar tills vi åker upp till umeå. Jag pratade med limpen idag, ska bli sååååå kul att va med lille limpen :D Och alla ni andra också förstås :) Ska bli en riktigt riktigt rolig helg :) som sagt, jag längtar...



Helt seriöst, jag har redan utväxt?? Jobbigt..... måste färga någon kväll... hmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: