Västerås!

Då var jag hemma i västerås igen. Direkt vi kom in till stan så åkte vi på citygross och handlade då kylen var tom hemma.. Så nu har jag laddat med nyttig mat och har tänkt tappa bilringarna jag lagt på mig under påsken.. :P Helt sjukt vad man äter. Jag har inte hunnit trycka min 2,5 kilos godispåse, skulle tippa på att det är 1 kilo kvar. När vi var i hoting så kom jag på att jag såklart glömt den hemma..... jaja, den som spar han har :)

Jag har haft en superbra påsk iaf. Dagen på skoter uppe på fjället var bäst. Det är grymt uppe på fjället. Där kan man verkligen snacka om fridfullt.. Somna på ett liggunderlag i en hängdriva, lovely! Fräknarna har blivit några hundra till i mitt ansikte, och håret har fått en mörkare ton :) Jag hann med att träffa Ida och Emil då dom var typ 500 meter ifrån oss uppe på fjället.

Jag är så himla trött så nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på p3 dokumentär om diskoteksbranden i göteborg.. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: mam

Tycker också att dagen på fjället var bäst. Hittat både det ena och andra som smakar bra. Kram.

2011-04-27 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: